حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک!
سرخط خبرها

وداع جامعه ورزش مشهد با ۲ شهید گمنام

  • کد خبر: ۱۴۲۳۹۰
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
وداع جامعه ورزش مشهد با ۲ شهید گمنام
پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز، پنجشنبه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور جمعی از ورزشکاران شهر مشهد در محل شهید بهشتی تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که در محل سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، ورزشکاران رشته‌های مختلف در مراسمی حاضر شدند و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند. پس از وداع ورزشکاران با پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام، مراسم تشییع از محل اداره کل ورزش و جوانان تا میدان جانباز شهر مشهد انجام شد.
علی اکبر هاشمی‌جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از تجدید عهد ورزشکاران با شهدا، گفت: امید است مراسم امروز نقطه عطفی برای ورزشکاران باشد که جهانیان بدانند ورزشکاران پای کار نظام و رهبر معظم انقلاب هستند، اگر چند نفر از زحمات نظام روی برمی‌گردانند نماینده ورزشکاران نیستند. وی افزود: امروز شاهد حضور پررنگ جوانان و ورزشکاران خراسانی بودیم و تمام تلاش ما، کار کردن برای مردم و ورزشکاران است و امید است شایسته آن نیز باشیم.
پیکر مطهر ۱۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ۲۶ آذر ماه وارد مشهد که پیکر ۲ نفر از این شهدا برای مراسم وداع به شهرستان‌های گناباد و تربت حیدریه استان خراسان رضوی منتقل شد. این شهدای گمنام مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و کربلای ۶ هستند که طی سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵ در شرق بصره، شرهانی، جزیره مجنون، شرق دجله، شلمچه و سومار به شهادت رسیده‌اند و سن تقریبی آن‌ها در زمان شهادت بین ۱۶ تا ۲۸ سال بوده است. تدفین پیکر این شهدا از روز ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تا ۱۳ دی ماه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز شهدای جبهه مقاومت اسلامی در ۱۲ نقطه از جغرافیای خراسان رضوی انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->